Det susar i benen

Och så sitter jag vid datorn igen, återigen, igen och igen och igen och igen. En gång till.
Hittar ingen ro alls till att sitta ner och plugga. Det börjar bli lite tjatigt nu. Sitter med lagboken och andra papper i några minuter sen så sätter myrorna fart i benen och jag flyger iväg med tankarna och myrornas idoghet.

Gör nåt annat en stund då! Så har jag tänkt. Men jag får inte göra något annat, på riktigt, förutom att plugga, vilket gör att jag sysselsätter mig med struntsaker, som att blogga för fjärde gången idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Frida! Är allt bra? Hur trivs du med utbildningen?

2009-06-04 @ 18:02:25
URL: http://haannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0