En bättre dag i solen

Måndag och ny vecka, det gillas, för denna vecka började bra. Inte direkt kanske, sömnen var inte bra och undersökningen hos optikern visade att jag blir mer och mer blind för varje gång, men sen blev det bra! Strosade på stan med Lotta och lunchade med henne i solen för att sedan cykla hem och släppa ut Nemo på halv-grön-bete medan jag softade på en filt i solen. Därefter cyklade jag till Tres för att strosa längs Björnvägen med henne (heter den vägen så? aja, whatevah), in och ut ur affärer, prat och barnvagnsdragande. Hungriga återvände vi till deras lägga och åt middag, såg världens sämsta film, följt av ost och kex och världens inte sämsta film.

Det har varit en bra dag. Jag har levt idag, levt och smilat i solen, så borde livet alltid vara.

Min fundering: Hur mycket - (minus) kan man ha på synen innan man är blind? Jag vill veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0