Just ja.. rubrik...

Sommarkänslorna börjar bli lite tjatiga, misstolka mig inte, jag älskar dom, men att lägga märke till dom hela tiden förstör lite av charmen. Vi kan väl bara helt enkelt konstatera att det mesta är SOMMARFRÄSCHT!

Jobbat idag. Cyklade till jobbet imorse i linne och shorts. Då är det varmt. Inte ens vindarna fick mig att frysa eller resa ragg. Var filbunke-lugnt på jobbet, skönt. Jag sydde fast knappar och mojsade. Efter lunchen kom dock illamåendet, hade med mig potatis, gravad lax och sill i min matlåda. Aldrig igen! Pallar fan inte av gravad lax, går verkligen inte. Freja har förstört denna underbara fisk för mig. SPY!

Nu luktar det cigg-rök i lägenheten, har altandörren öppen och någon röker tydligen där ute. Måste kolla till Nemo så hon inte drabbas av passiv rökning!

Snart ska jag cykla iväg till grillning på Carlshem. Tjosving (och ignorera måendet)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0