Kvälls-tappande

Illamående kom smygandes nu ikväll igen. Har försökt lugna magen med egengjord bananglass. Mitt hjärta mår iaf bra, har förlorat min själ in i programmet "So you think you can dance" nu ikväll och det gör mig gott. Jag blir rörd av vissa dansare och rörd av de som blir rörda själva. Dock lite MORR för jag hinner inte se klart programmet eftersom jag snart måste cykla ner till jobbet. Egentligen vill jag sova och inte jobba, men jag slår bort dom tankarna så fort jag bara kan, innan dom har satt klorna alldeles för djupt i mig. Japp! För nu ska jag jobba inatt och det kommer att gå så bra och sen efter jobbet får jag cykla hem med solen som stiger upp framför mina ögon, och det, det är underbart. Soluppgång.

Har gjort lite vettiga saker ikväll, även fast jag är trött och tråkig. Det är bra. Kartan är så fin och spelschemat är mitt alldeles egna, designen iaf. Nu börjar mitt favvo-program igen! Tjing tjing.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Men visst är dom alldeles underbara en del dansare. Jag älskar programet.



Ha en underbar dag DU fina.

Kram kram

2009-07-01 @ 08:15:19
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0