Midsommar-fix

Orkar inte ens skriva något om hur min sömn var inatt... Ska iaf vara ett energiknippe idag hur som helst! Har redan hunnit duscha, fixa det sista på klänningen, försökt tvätta mina vita skor, sytt in min bh, förberett fisken och gjort sallad och även en gräddfilsröra. Åh just ja, har även gjort gischet till morotskakan som jag ska ta med mig.

Nu funderar jag på vad jag ska ta för mig härnäst. Känns lite tidigt att börja med håret redan :P Men man vet ju aldrig när Lotta ringer och säger kom, kom min ängel kom! (Jag la till det dära ängel-snacket).

Jag har snöat in på Bruce Springsteen för tillfället och mina fingrar stinker lax.

Just ja! Igår var det ETT ÅR SEN jag slutade på Frejagården. Helt sjukt vad tiden går snabbt och väldigt sakta och allt på en gång. Det känns som det var igår vi alla satt i den där gråa, härligt stora soffan och hade ångest samtidigt som det känns så väldans länge sedan, för det har hänt så mycket det senaste året! Jag är inte samma person som jag var då, långtifrån, men verktygen, de självdestruktiva, de kommer nog alltid finnas till hands. Det gäller bara att inte använda sig av dom. Ett år i "friheten". Det är galet, riktigt GALET.



Ps. Jag märkte att jag inte hade rymningsbilderna! Måste få tag på dom på nå sätt. Vem har dom? ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har!



Det har hänt mycket under det här året även om allt inte är jättelätt och kul varje sekund, du är så duktig min vän!

2009-06-21 @ 00:16:04
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Ubbe

Jag har oxå. Men jag tror att Mubbe har mina med.



Verkligen mycket som har hänt. Snart ses vi!!! Wiiii! =)

2009-06-22 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0