Min natt och katt

Jag älskar min kissekatt Nemo, men ibland sätter hon min kärlek på prov. Det var en sådan gång inatt.

Hon började vid 3-tiden med att leva om genom att leka för att sedan gå vidare till att bita och riva sönder mina anteckningar, komihåg-lappar i lagboken osv. Jag sprejar vatten på henne, men det hjälper inte. Efter ett tag stänger jag in henne på toan. Där är hon i ca en timme varav under 59 minuter av dessa 60 minuter kraffsar hon på dörren, frenetiskt och konstant oljud. Släpper till slut ut henne, ger henne mat i hopp om att hon ska lägga sig och sova sen. Men tji fick jag. Hon sätter återigen igång med att tugga sönder mina papper som ligger framme. Jag orkar dock inte bry min längre, men kan förstås inte sova ändå. Efter sammanlagt 3 timmar med djävulskap så hoppar hon upp på bokhyllan och sedan vidare till hyllan ovanför min sängen. Och så SPYR hon ner på mitt täcke! Seriöst.

Jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha!



Snart är det sommarlov för dej Frida...!

2009-06-05 @ 12:24:13
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Lina

Men gumman då, jag hade seriöst blivit tokig.



Snart sommarlov så då får du passa på att sova mycket och hoppas på att Nemo sköter sig bättre när hon få rå om sin matte bättre.



och föresten tack för brännbollsyran det var ju grymt kul med alla gamla sånger! :D Love you babe!

2009-06-05 @ 13:19:03
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0