Nytta med nöje...

Igår har jag redan glömt av förklarliga skäl, dock inte kvällen som bättrade på humöret. På kvällen bokades hyrbil till Hultsfred och sedan tog jag tag i fortsättningen och fixade min resa till Gotland och älskade Emmy!

Idag har jag och Magnus invigt mitt kubbspel. Jag försökte lura till mig en vinst men det gick inte. Efter det for jag till Björken och avslutade denna termins samtalssessioner. Så nu har jag sommarlov från psykoterpen och även från mina hjärnspöken (hör ni det nu??!!!??), det bestämde vi tillsammans. Tycker jag låter som en bra idé.

Imorgon börjar månaden JULI och den kan bara inte bli dålig!

7 dagar and counting....

Kommentarer
Postat av: Emmy

HURRA!! Snart kommer du! Ja! Ta semester från de där elaka spökena! De kommer iaf inte att få plats i din hjärna med allt annat skoj som kommer hända nu! =) puss!

2009-06-30 @ 21:29:28
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0