Slutet nära.... iiii.... kom nu!

Tankarna flyger iväg när dom borde hållas kontrollerade och fokuserade. Det kliar lite i själen. Känns som att jag tar examen imorrn eller nåt, sommar"lovet" känns så extremt efterlängtat! Jag kommer nog fira (ev. sörja och trösta mig själv om tentan kändes skit skit SKIT. Om det bara kändes halvskit kommer jag nog fira lite ändå) med lite lyx eller så sparar jag firandet till lördag kväll som kommer att spenderas på O'learys. Fast nåt trevligt förtjänar jag väl, efter att ha pluggat i ett år och jobbat för mycket samtidigt som jag hela tiden måste stanna upp för att inte gå sönder, stanna upp och tänka. Det borde verkligen firas!

Men är inte där än så sluta drömma dig iväg! FY FY. SISTA SPURTEN NU NU NU NU nu NU!
Plugga nu, tenta imorrn och sen wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (eh he?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0