Sommarutflykt!

Igår var en alldeles underbar dag (förutom att jag jobbade till 15, var astrött och smygbakis). Jag och älskingen cyklade längs älven, upp mot umedalen, cyklade och cyklade i det underbara sommarvädret! Mini-äventyr mitt i allt med cykling på en smalstig mitt bland brännässlorna (inte ramla inte ramla jag får inte ramla!). Cyklade och cyklade lite mera, pratade och skrattade för att sedan ha picknick vid älven, md skorpor, keso, kalkon m.m. och baccardi breezer! Underbart var det. Hade även spotta-biggaro-kärnor-tävling. Jag är ingen bra spottare. Därefter Media Markt för att sedan cykla tillbaka in till stan, närmare bestämt till Haga och Taormina för pizza i parken. LOVELY! Helt underbar utflykt. Sen var jag less, slut, kaputt osv.

När vi satt på "freja-avsatsen" där vid älven på umedalen så letade jag efter den röda, lutande stugan som vi frejaner tyckte såg så rolig ut men den fanns inte kvar! Spanade och letade en massa, men den är helt enkelt borta! Jag som tänkte visa den för Magnus. Men men.

Idag har jag sol-date med Therése!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hmm, den kanske har sjunkit haha.



Det lät som en skön dag iaf. Vi borde ses något i veckan...hur jobbar du?



PUSS

2009-06-26 @ 11:08:03
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0