Sy-dag

Min midsommarklänning är i princip klar! Gick mycket smidigare än vad jag hade trott att det skulle göra. Very nice. Är dock inte helt nöjd (såklart! när är jag någonsin det?) men vet inte om jag ska försöka göra nåt åt det, tänk om det blir dåligt? Hmm... svårt. Ska sova några nätter på saken.

Snart dags att dra till jobbet, jobbar 16-19 (lagomt länge). Ska sen hem och packa inför friluftslivs-personalaktivitet-och-festen som är imorgon. Har såklart beslutsångest inför mina klädval, ovanligt? Nej.

Chop chop, dags att fixa knixa sen cykla!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh va duktig du är som syr din egen klänning önskar jag hade en egen symaskin då hade jag nog försökt mig på att sy lite oftare :)

2009-06-16 @ 15:53:24
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: erika

Jag har också beslutsångest över kläder. För man vill inte ha med för mycket, för lite, för fult, för obekvämt, för ömtåligt... ja you name it. Man vill framförallt inte gå runt helt blöt hela dagen! Paniiiiik.

2009-06-16 @ 17:22:00
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0