10 orsaker till varför jag inte borde baka tunnbröd själv

1. Mina händer blir fulla av geggig deg som det fastnar mjöl på, vilket gör att jag får panik av torrhetsrädsla.
2. Så här bra är jag på att kavla och få hela, fina, runda bröd:

3. Det ringer såklart alltid i telefonen när jag precis när jag kört ner händerna i degen, och såklart även denna gång - vilket gjorde att mobilen nu är degig.
4. Nemo är okontrollerbar och går omkring och sprider mjöl i hela lägenheten.
5. Jag har inget tålamod och resultatet blir då detta:

6. Jag kommer på att jag ska ta kort på mitt mästerverk, vilket gör att även kameran blir degig och mjölig.
7. Nemo får mjöl på nosen.

8. Mamma är mycket bättre.
9. Det är roligare om man är två.
10. Mamma är mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0