Badterapi minnen.

Satt i soffan och flippade mellan kanalerna och så såg jag det hemska ansiktet i bakgrunden, den kantiga badtanten på den hemska tavlan som sitter på väggen i terapibadets väntrum. Herregud! Inte konstigt att det var ångest att bada ibland. Jag förstår mig verkligen inte på valet av den tavlan. Tycker dom verkligen att den är passande? Om jag kommer ihåg rätt så var det två (eventuellt tre) kvinnar på tavlan, en i bakgrunden som står i duschen och ser extremt ångestfylld ut, och sen det hemska stora ansiktet som får en ett vilja springa därifrån. Peppad för bad?

Kommentarer
Postat av: Tuss

Ja fy så himla mycke ångest det var, iaf i början... å tavlan gjorde det ju inte direkt lättare. Ge Tres en kram från mej om hon kom ihåg mej=) läste på hennes blogg, jobbigt. Miljarders, miljarder kramar till dej.

2009-03-10 @ 16:20:46
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0