Det sklöser

Dåliga saker är dåliga för min själ. Borde-saker är också dåliga för min själ. Just nu är skolan dålig för min själ. Jag är en zoombie på nedåttjack som bara vill bort för att kunna börja leva igen.

Idag får vi hemtentan som ska in på fredag. Imorrn är jag upptagen HEEEELA dagen och på torsdag är jag bakis, förmodligen HEEEELA dagen (p-fester brukar ju gå vilt till) så när ska jag skriva tentan? På 3 timmar ikväll? :S

Nu ska jag snart till skolan på hej-jag-vill-försvinna-och-gråta-föreläsning sen har vi professionella samtal, där vi ska spela in oss själva med videokamera. Det är hej-jag-vill-försvinna-och-gråta-tillfälle nummer två idag. Håll tummarna för att jag bryter ihop i skolan så jag slipper göra det ikväll, för det har jag inte tid med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0