En röd tråd genom kroppen (ej mina blodådror)

Jag sover som en iller på uppåttjack. Jag har ont i huvudet som en person som nyss opererat bort sin hjärttumör. Jag har ont i axlarna och i nacken som en avdankad gammal utsliten ballerina. Just ja, och det tjuter i mina öron som det gör för en rockstjärna som inte kommit på grejen med öronproppar.

Det går en röd tråd genom mina smärtställen. Så ont i axlarna att jag säkert får ont i nacken, och så ont så att jag inte kan sova, och så blir jag grinig och så börjar det tjuta ännu mera eftersom jag blir irriterad och upptäcker alla små skitsaker. Eventuellt så har mina smärtor även att göra med min ramling i fiskhandsbacken. Min onda fotled och handled har iaf med det att göra, resten är bara rena spekulationer.

Det är en ond röd cirkel som måste brytas. Vart ska jag börja? Äter och dricker som jag borde, och dricker ännu mera för att förhindra vätskebrists-huvudvärk, använder min riskudde more than ever, försöker mjuka upp min rygg, slappna av, inte sitta/ligga i frida-konstig ställning utan istället nackvänlig position. What else? Massage har jag oxå fått, jag har nämligen en egen personlig massör. Slå det ni! Nä nu ska jag sluta tjata om mina krämpor. Dom går ju över (håll tummarna!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0