Fredagsfeeling sitter i mina ben

Har öppnat ett word-dokument och skrivit överskriften till seminarieuppgiften. Flera rubriker, fem för att vara exakt. Det är fredag kväll och jag är inte speciellt sugen på att plugga, börjar känna ett mönster. Fredagkväll = plugg och sen nattjobb.

Har papperna framför mig, om den fula ankungen och vet ungefär vad jag ska skriva, men ändå så sitter jag och dansar på stolen, för det är roligare och mer fredagskänsla i det. Kanske ska öppna en cider och börja flumma fram på tangentbordet. Borde iaf inte göra saken värre. Jag förtjänar en cider. Ja det gör jag. 3:e natt-helgen irad. Börjar bli lite less på att inte ha ett mer välutvecklat liv på helgerna. Men nästa helg jobbar jag iaf dag så då kan det hända roliga saker på kvällarna! (=bakisjobb på dagarna, iaf söndagen, stackars bakissöndagsjobb).

Och dra på trissor; jag är ledig sista helgen i mars! Lucky me! Tur att det är roligt på jobbet när man väl kommer dit. Och i helgen jobbar jag med min älsking, mumsmango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0