Sail away with me honey...

Min efterlängtade lediga helg blev en katastrof. Jag som skulle ha roligt och samla på mig ny energi har istället tappat all energi jag någonsin haft och är helt slutkörd på alla sätt och vis. Förstörd och sönderrörd.

Umeå open var bortkastat, allt slutade med tårar och en tunn plånbok. Jag var så jävla arg på folk som tryckte på bakifrån och förstörde för mig och Emmy, som stod längst fram för att få komma in och se The Hives. Skrek av ilska till killar utan respekt som skiter i att tjejer kanske inte är lika stora och starka som dom. Så fucking jävla förbannad! Ilskan förvandlades sedan till tårar som fortsatte i flera timmar och återvände på söndagen. Nu sitter jag hemma i min tomhet med en sargad själ och ingen livsglädje.

Det var min lediga helg. Fanns iofs bra stunder där emellan, men dom är svår att ta fast vid när mitt hjärta blöder. Jobbar såklart nu till helgen. Vill spy. Jag orkar inte. Jag behöver få komma bort och ta hand om mig själv. Jag behöver TIME-OUT. nu. nu. nu. nu.nu. nununu. nu. Take me away.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Här kommer det en massa kramar till dej, min fina tjej som jag saknar jättemycke... Hoppas du får en bättre vecka med sprudlade vårkänslor. Puss puss

2009-03-30 @ 14:12:37
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Frohm

Det är så jävla orättvist att man ska vara så mycket svagare, men vi var i alla fall snyggast på stället! Kramar till dig och kom ihåg att det är bara att ringa!

2009-03-30 @ 15:27:16
Postat av: Hubbe

Åh, vad trist att det inte blev som du hade tänkt dej.. Hoppas att du nånstans kan hitta lite vila och få tillbaka lite krafter till livet. Älskar!

Puss

2009-03-30 @ 21:58:02
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Ubbe

Haha.. jag kan inte heller hålla isär oss.. uppenbarligen.. ;P

2009-03-30 @ 22:00:28
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Ubbe

Mina kommentarer vill inte komma fram.. eller så kommer du ha ett helt gäng här om ett tag.. Trist att det inte blev som ni hade tänkt.. Hoppas du hittar lite ny energi snart! Älskar! Puss

2009-03-30 @ 22:04:27
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0