Sol ute, ljust inne, mörkt i hjärtat, dött i sinnet

Orkar inte tänka på varför eller skälla ut mig själv, det gör inte saken bättre. Tror jag.
Fram till 14 är jag inte en människa och kan därför inte göra saker som människor bör göra i dagens samhälle. (förmodligen inte i gårdagens samhälle heller, jag skulle nog dö snabbt som grottmänniska). Sen vaknar jag till liv (detta liv) och förstår inte varför jag inte kunde ta mig upp tidigare.

Nu tänkte jag skriva något dumt. men hejdade mig. Mitt automatiska nedklankningssystem är på g nuförtiden och sömnbristen gör att jag inte orkar kämpa emot alla tankar som jag blir bombarderad av. Då går det bara runt runt runt och runt en gång till. Jag hatar tidiga tider och förmiddagar och allt som hör där till. Kvällar är min grej, då kan jag vara aktiv och alert.

Har inte tid att sitta här längre för jag ska snart ta mig ur lägenheten iklädd kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0