Söndag, inte måndag

Folk säger att det är en ny vecka och den 9e mars idag. Jag tror dom glömt bort att jag sa att jag ville ha två söndagar denna vecka (dvs förra veckan för vissa). Det är söndag idag, det säger till och med min kropp. Söndagsgöra kan komma att bli bakning (velar mellan stekpannetunnbröd och chokladbollar, om jag väljer nummer 2 måste jag dock gå och handla kakao) och lite plugg. Har nämligen seminarium på tisdag, om två dagar, men det är inte så seriöst som allt annat på denna kurs. Det är skönt med söndag idag. Det är INTE måndag, sluta säga det. Jag behöver nämligen en extra söndag när jag jobbar natt, för att återhämta mig. Så glöm inte bort att det är söndag idag.

Söndag, SÖNDAG. Remember! Ess öö en de a ge. Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0