Spontanitet och bacon!

Igår var det film med vin + glass och ananas med maquebebbe.
Idag har jag jobbat och skrattat åt min väska som är så rolig.
Ikväll ska jag och Lotta spontan-supa! (Så håll er inne imorrn, iaf borta från stan)

Nemo fyller 2 år idag. Grattis till lill-iddi! Hon har fått en lyxig karda (nej inte för ull) och en råtta av Tigger. Den gillade hon så mkt att hon åt upp svansen rätt så snabbt. Sen skickade Nemo sms till Tigger och skrev vad som hade hänt, och tackade för råttan. Det är sött med katter som smsar med varandra.


Just ja, nu ska vi äta bacon, tjohej!


Kommentarer
Postat av: erika

jag smugglade in mig själv på er spontankväll. Tack för dansen ;)

2009-03-15 @ 03:15:03
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0