Surt sa räven, men varför sa han det?

Ramsade hela vägen ner till jobbet igår kväll, för att inte börja tänka, för att inte bryta ihop.

"I'm gonna do it
I'm gonna make it
Even if I have to fake it
But it doesn't matter,
I'm gonna fucking make it!"

Det gick väl. Kämpade emot tårfloderna i 3 timmar, 2 timmar i grillen och den andra timmen under stängningen. Folk trodde jag var arg, men jag bet ihop för att inte bryta ihop, såg nog arg ut då. Klarade inte av att prata med någon, inte föra en normal konversation, det var för riskabelt. Väl hemma föll jag ihop på golvet och grät och grät och grät.

Vaknade 7. Seriöst!!!?? 7??? Sinnessjukt. Gav upp och tog ett sömnpiller.
Nu är jag torr i munnen och helt tom i själen.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Här kommer miljarde varma styrcke kramar till dej. Tänker på dej min vän... skulle vilja hålla om... Kram kram

2009-03-23 @ 09:27:33
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0