Tiger shampoo då?

Psykoterp imorse, fick med mig ett stoooort papper med text och pilar. Jag ska behålla det. Sen sov jag ännu mera. Nystekta (eller gräddade, välj själv) pannkakor till lunch, med glass och sylt. Lovely!!!

Jag har fått tigerbalsam (varför heter det tiger balsam?? Är det egentligen till för tigrar som tvättar pälsen?) av Magnus, till mina onda delar. Har på mig det nu, hej hej vad det känns.

Svar till Mae: Ja geggveck.
Svar till Lina: Jag har inte så mycket för mig på kvällarna nästa vecka så du får gärna komma förbi!! Slå bara en pling innan ;)
Svar till Erika: Visst är det störande!!! Det måste finnas nåt bra ord. Det MÅSTE ju bara det.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Hej min vän, hur har du det där uppe? Miljarder kramar till dej, du fina.

2009-03-06 @ 18:11:34
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0