Virrvarv

Jag har betalt min första hemförsäkringsräkning. Bättre sent än aldrig. Pengakollen på kontot var inte trevlig, tror jag. Jag orkar inte bry mig. Jag ska ändå slösa bort alla pengar senare. Eller? Det skänker mig glädje och sorg och jag har en stor korg med beslutsångest.

Är hemma från skolan idag med. Vet inte riktigt varför. Eller jo det vet jag. Känner att jag behöver göra saker som får mig att må bra och sen har jag beslutsångest (igen). Har dock inte börjat med dessa saker än. Eller jo lite. Har kollat på vad det skulle kosta att bo på hotell i nån stad i närheten. BORT för jag har inget hem att fara bort till så jag kan komma hem ett tag. Det var inte så fasligt. Men när? För vi är inte vanliga folk som är lediga när man borde vara lediga och har roligt när man egentligen är garanterad att ha roligt.

Tror jag ska ta mig ur morgonrocken och kanske gå ut i solen. En promenad kanske skulle göra gott. Men jag vill köpa en massa saker, ingen aning om vad, bara en massa saker som kan fylla min tomhetskänsla.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Skickar en stor kram! Saknar! Men nu är det bara 7.5 veckor tills vi ses! =) Pussa!

2009-03-31 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0