Projektbörjan

Idag är jag inne på dag nummer 5 i mitt senaste projekt, som handlar om att inte sova något på dagen för att kunna sova bättre på nätterna. Jag satsar stenhårt på detta projekt och än så länge har det gått okej. Vaknar vid 7-8 (okej nu ljuger jag, vaknar vid 6-7) varje morgon, känner tröttheten komma helst på eftermiddagarna och sen så somnar jag i soffan vid 21, går och lägger mig på riktigt vid 23-00. Så ser det ut för mig nuförtiden. Okej, jag vaknar aldrig 7, alltid tidigare. Förstår dock inte hur det ska gå när Emmy kommer, då vill jag ju inte somna 21 varje kväll, nej nej! Kanske får ta en projekt-paus på några dagar så jag orkar umgås med mina älskade frejaner.

Igår var Therese och Loke hos mig. Det var mysigt. Jag älskar dom, båda två! Så underbara och gulliga!

Idag ska jag till skolan och sitta med min medskrivbent till uppsatsen, sen är det jobb i tre timmar och därefter ska jag mysa med Magnus. Känner mig stressad, det gillas ej. Måste handla, måste jag? Måste plugga, måste jag?

Äsch nu får det vara nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0