Tigger fyller år idag!

Har gått och tänkt på det till och från idag, men inte har jag ringt till henne (dvs mamma först och sen fått prata med Tigger). Men jag har sänt tankar till henne idag, det har jag. Mitt hjärta. Hon har hjälpt mig genom många svåra, tunga och tåriga stunder genom att bara finnas där och se mig.

Grattis till dig Tigger, min gullboll!



Mamma om du läser det här: ge kisse många kramar från mig! Vågade inte ringa, klockan blev för mycket. Men säg att jag kommer och masserar henne sen. Tack!

Kommentarer
Postat av: tess

hipp hipp hurraaaaaaaaaaa! :D

vill du och nemo ha besök? vi saknar er.

2009-05-13 @ 09:57:42
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0