Fredag och idag far vi ata chips som alla andra dagar

Idag sol, en massa askmoln men anda sol och hett. Gluten existerar inte i Indien, de har ingen aning om vad det ar, matintoleranser finns inte har. Men snart kanske jag far lite kex...

Har varit pa ett indiskt kvinno college idag och pratat med studenterna om kultur och sa. Dom tycker att svenskar ar tysta, jag tycker att dom kan sluta prata i mun pa varandra. Haha.

Det gar valdigt mycket upp och ner har nere, en enda lang berg och dalbana. Men det ar harligt att slippa slasknovember och slippa att frysa. Langtar dock redan till jul, glogg och allt som hor till, och all svensk mat.

Livet har nere ar sa annorlunda, verkligen fascinerande hur andra manniskor kan tanka.

Svar till sis: laser lankarna nar jag kommer hem istallet, ar alltid sa stressigt nar man sitter har pa internet nar tiden tickar.

Kommentarer
Postat av: tess

jaaa, lekdejt med fridus. tycker vi dricker glögg äter pipparkakor och pratar svenska :P

2009-11-20 @ 14:27:52
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: eriica

åh, vad roligt att du skriver! och ja, jag har sett filmen! gudomligt bra, tycker dock fortfarande om första filmen bättre och tror att den tredje kommer bli ännuännu bätte! men du måste se den när du kommer hem, helt klart! :)



nja, jag känner henne inte..hon är kompis till min kompis om man säger så.. :)



hur går allt för dig där nere? saknar dig med! känns lite tomt att inte ha någon att klaga på riktigt med! :(

2009-11-20 @ 15:04:52
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0