Ibland ar Indien bra

Idag ar det en bra dag, det kanns bra. Har varit pa det sista officiella observation visiten och haller nu tummarna for att de hogre makterna ar med oss. Var pa ett mentalsjukhus idag. Det var valdigt intressant, forutom nar chefen for stallet trackade ner pa Sverige och hojde Indien till skyarna (dvs hela tiden han pratade). Bara sa ni vet, det ar bara mentalt sjuka som far hiv, sa om alla ar mentalt friska sa kommer inte sjukdomen att finnas kvar! Eh... okej. Det var iaf sa chefen sa (indier kan vara valdigt speciella och enbart se bra saker med sitt eget land och folk). Vi fick ga runt dar pa sjukhuset och se patienter, aven de som var inlasta(!). Fy fan va konstigt det kandes. Det hogg till inom mig, nanting skrek FEL FEL FEL fel.

Maten borjar nasta ta sig har nere, eller sa har man blivit van. Gar inte alls hungrig lika ofta, sa det ar skont! Bor pa nedervaningen bredvid oviks-borna. Det ar valdigt trevligt. Ikvall kanske det blir utgang till och med, i Trichy! Hor och hapna. Dock stanger puben vid 23, men tydligen far den som kommit in sitta kvar ett tag. Hoppas jag har orken efter middagen ikvall, vore som roligt att gora nat annat, typ fa komma ut och slappa allt det andra. Men tanker iaf ta det lugnt, Indiens drinkar ar tydligen minst 8or.

Kanner mig pa valdigt bra humor idag, om man bortser fran de sedvanliga magkramperna osv. Just ja, vi har akt tuktuk idag! Holl pa att krocka rejalt, in i en bil, men chaufforen var snabb pa gasen och vi var snabb pa att skrika. Men det var skitroligt, jag gillar tuktuks! Kommer aka en massa tuktuks pa varan semester har i Indien, snart bara en vecka tills vi ar i Pondicherry och ater steeeeeeeeeeeeek (forhoppningsvis).

Frasten, till Tess: Aaaah jag vill veta vilken overraskninge tess har!!!! Inte far du skriva sa, nu kommer ju jag att fundilera pa vad det kan vara, resten av tiden! Hehe. Lurifax dar.

Kommentarer
Postat av: tess

hihihi, jag är en fifilur! :)

jaa, vi måste boka en dejt! kommer du hem den 16e va?



läskigt med mentalsjukhuset :S

2009-11-28 @ 12:00:08
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0