Återigen fredag

Idag har jag varit effektiv och duktig, under mina vakna stunder. Jag har blivit stucken med en spruta, varit i skolan, inhandlat rese-piller, bytt kattsand, vakuumiserat mina utemöblers dynor och dessutom pluggat. Har sagt till mig själv att den boken jag läser nu ska vara igenomplöjd när helgen är slut. Vet inte riktigt hur det ska gå med tanke på att jag jobbar i helgen, men det ordnar sig nog.

Ska umgås med älsklings-Anna ikväll, det ska bli trevligt och förmodligen lite urspårat. Det var alldeles för länge sen sist!

Kommentarer
Postat av: Lina

hey babe!

Hoppas allt är bra! Skulle vara såå kul å ha en mys kväll tillsammans! Kramar!

2009-10-17 @ 01:05:40
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0