Dagar går inte att räkna

Det går inte att räknad dagarna längre, varje gång jag gör det får jag panik. Om två veckor är jag i sthlm och då är det bara en dag till avresa till Indien, vilket betyder att jag borde ha packat innan dess. Det går bara inte! Eller det går ju, men känns som att jag kommer att glömma mig själv i packningen. Så nu är det slut på nedräkningen. Jag far nån gång snart, typ, det får duga.

Igår var det triokväll (+ en extra iform av natta). Det var väldigt trevligt, kollade på en massa gamla kort. Hehe. Vad sägs... tattoo? En sak som sas var iaf "jag ska bli fort snabbare". Sen schlagerklubben och jag träffade min syster ute, nice nice. Vi slog följe till max och en del-taxi hem.

Idag har jag pluggat och nu ska jag plugga och sen ska jag mysa med älskingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0