En ny dag, ena nya daga...

Det gick bra imorse, men så började blodet forsa ur näsan och så försvann allt det bra och istället blev jag yr, knäckt och fick en sprängd skalle. Jahatack.

Missade min basgrupps möte. Morr. Men jag har suttit här hemma och skrivit, vill ju bidra med något.

Nu pumpar det ur högtalarna men min puls följer inte med. Ett grått täcke har lagt sig över mig, tjockt och nästintill ogenomträngligt. Jag vill andas utan tyngd. Det har varit för mycket den senaste tiden, alldeles för hektiskt och nu när jag försökt stanna upp så knackar känslorna på. Jag har en klump i halsen och salt i mina ögon.

Ge mig en ny dag, utan panikerande stress.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så stark Frida som tar dig igenom nya motgångar hela tiden. Tur att jag vet att det kommer att lösa sig tillslut :)

kramkram

2009-10-22 @ 18:08:03
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0