Min födelsedag

Den började med lyxfrukost med älskingen, för att sedan bli för stressad för att fara till skolan. Istället blir det massage för att lugna mitt kanin-hjärta och därefter mera sömn. Sen var det dags för pt:n och det var bra idag. Hem och fixa, dona och så kom Therése och Loke. Därefter ploppade folket in efter varandra, Erika, Lotta, Lina med Robert och Natta. Fika och bäbis-hyptnos, så söta dom är! Man blir helt tagen. När första svängen hade åkt hem åt jag och Magnus middag innan andra svängen kom, mamma, pappa och syrran. Nu fick äntligen Nemo vara i centrum, hon njööööt. Hehe.

Nu sitter Magnus och jag i soffan och dricker lite födelsedagsdrinkar. Väldigt trevligt. Nu, efter allt sött fika (gånger 2) är jag sugen på salt! Tur att älskingen har köpt hit chips och dip. Känns lockande.

Presenter då... ja, jag är helt nöjd! Helkroppsspegel, kläder, tavla, böcker, sjal, presentkort på massage och så. Very very nice.

Tack alla ni som kom och förgyllde min dag! Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Lina

love you to my friend! :D

2009-10-01 @ 23:59:48
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0