PANnnIK

Paniken närmar sig, nej nu ljög jag. Idag så attackerade paniken mig! Jag ska till Indien om mindre än 1 månad, jag har inte fått mitt visum (klarar mitt psyke att vänta 3 veckor till, tar det så länge?), jag är inte klarvaccinerad (dock snart) men den stora grejen är att det känns som att jag far ENSAM! Okej, tio till från klassen åker också, men jag har ingen extra axel med mig, ingen stöttepelar som vet hur jag fungerar, som kan hålla om mig när rädslan och ångesten kryper sig närmare, ingen jag kan gråta öppet inför. Just nu är jag livrädd för att mitt psyke ska rasa samman där nere och att ingen hjälper mig att plocka ihop bitarna. Inget ont om de som ska åka från min klass, jag tror att det är ett bra gäng som åker, men jag känner mig själv vilket gör mig rädd som in i tusan. Kan jag klara mig själv? Behöver jag klar mig själv? Jag vill inte bli känd som "nervvraket".

Kommentarer
Postat av: Frohm

Du är starkare än du tror Frida! Jag är säker på att det kommer att bli bra och du har ju nallen med dig! Kraaam

2009-10-13 @ 22:48:15
Postat av: erunkis

men vännen! det kommer gå jätte bra för dig! om du känner att de tio du har med dig inte räcker till är jag inte mer än ett samtal bort! du får ta med dig en nalle eller något så du har någon att krama om det behövs :)

2009-10-14 @ 22:28:45
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0