Sagt på Max

Jobbat natt natten som var. Vissa kunder är ju dummare än andra...

- Jag vill ha studentrabatt på hela min beställning!
- Ja men ett studentkort ger EN plusmeny och EN dip.
- Aaamen det är ju helt ologiskt, jag vill ha på HELA min beställning (han hade beställt två mål), inte på halva! Förstår ni hur ologiskt det är att bara få rabatt på halva beställningen!!??
- Nu är reglerna så att man får en plusmeny och en dip per studentkort.
- Dumma jävlar. Man märker ju varför vissa jobbar på max och andra pluggar på universitetet!!!

Okej. Säger du det pucko. Ser inte du logiken!!?? Ett kort - en rabatt.
Sån skit får man ta nästa varje arbetspass. Varför kan inte människor i allmänhet använda sin hjärna och sluta ta ut all sin aggression på oss? Tack och lov finns det vissa som uppskattar vårat slit bakom disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0