Tiden flyger...

Det är sjukt vad tiden går fort. Nu är det edan oktober, redan i år, det är galet. Det var nyss vår och spirande glada känslor som tog över efter vintermörkret, men nu har det vänt och kylan tränger sig på mer och mer. Mörkret är oundvikligt och jag försöker lysa upp min omgivning för att denna höst inte ska bli som alla andra. Jag vill inte lägga en till höst på högen, högen "jag hatar höst-högen, jag mår alltid sämst på hösten osv".

Men nu är det höst igen och jag har inte ens tagit in förra höstens händelser. Tiden går så fort.

Kommentarer
Postat av: Lina

yes box inga hösttårar i år, jag brukar också alltid må sämre på hösten så nu ska jag försöka göra hösten till något mysigt. Tända mycket ljus och bara mysa!



Love you babe! synes på söndag eller månad ;)

2009-10-03 @ 02:07:10
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0