Catch up with me...

Igår var en helt okej dag. Hade ingen ork och blev varm av att sitta och kolla på kort, men det gjorde inget för jag fick göra det med Lotta (alltså kolla på kort). Sedan skjutsade pappa runt mig på Marieberg+dal, eller runt runt var det väl inte, snarare hit och sen dit. Aja. Köpte iaf typ som ska bli en grej när jag kört det genom symaskinen och sen så spanade jag efter väska - NOPE! Däremot tyckte pappa att vi skulle gå in på D&D's outlet. Inte säger jag nej till det. Kom ut därifrån 180 kronor fattigare men en kofta och en tröja rikare. Därefter blev jag bjuden på mat hos mampap efter jag gett Tigger massage. Sedan när jag kommit hem igen fick jag besök av Magnus, ÄNTLIGEN på riktigt! Vi gjorde dock inte så mycket förutom att mysa i soffan, men det är verkligen inte helt fel det heller.

Har varit tvärt på skolan, varm som en gris nu och trött som en fladdermus som inte fått sova på dagen. Men det pirrar i min kropp av förväntan och det är en massa saker jag måste kolla upp. Vaccination, schema, osv. Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0