Hyperdyperduper

Har stinkande sörja i håret, igen och igen och igen. Nu är den inte lika starkt stinkande som den varit de senaste gångerna. Tror jag har blivit beroende av att färga håret. Fast som det är åt samma riktning alla gånger. Aldrig nöjd blir jag och inte kan jag acceptera att det faktiskt tar TID att gå från rött hår till en blondin.

Fortsätt gå, aldrig stanna upp, blablaklkbvalksdflaskfaiueoth! Jepp. Är lite hyper för jag vill inte somna, sova ska man ju göra på nätterna och enligt dagen är det inte natt än. Blablabla. Ska nog laga mat snart. Tralalalala. Nu måste jag sluta skriva innan det blir för osammanhängande.

Frästen, dagens pepplåt: Rent a wreck - Suburban kids with a biblican name. Oh yeah swing it magistern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0