Vc-besök

Ringde vårdcentralen nu på morgonen, fick en tid 9.15 och nu är jag hemma igen. Läkaren frågade iaf en massa saker och inte bara "in-skrivautmedicin-fasonen". Såklart är det inget egentligen fel på mig, förutom allt. Endast en jävligt envis virus-förkylning. Tog sänka och den talade emot att jag ska ha haft the piggy-flu. Det är ju iaf bra. Tur att jag "bara" har varit isolerad i en vecka. Morr. Jag törstar efter mänsklighet, ren och skär, vanlig mänsklighet. Håller på bli galen av att endast umgås med Nemo, hon är ju lite speciell. Snart vet jag inte om jag är människa, katt, kines, utomjording eller mullvad.

Jag fick ett tips med mig hem: VILA. Oj det var nåt nytt. Kanske ska pröva det. Eh he. Aja ska lägga mig i sängen och VILA nu. Jisses vad jag älskar att VILA. Det var så länge sen sist. VILA is the best. Kanske ska köpa lite VILA-kläder?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag fick också det tipset av vårdis. Tack för det liksom. Jag fattar att det är det man måste göra. Men visst vill man ha med sig nåt kuckelimuck hem som gör en frisk på fem minuter. Give me some kuckelimuck förfaaaan.

Krya på dig :)

2009-09-08 @ 13:06:04
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0