Ääääntligen helg! (isch)

Har nyligen kommit hem från dagens seminarium och veckans sista träning. Det var nära att jag och Angelica for ner på stan och var oduktiga istället, men vi lyckades ta oss till IKSU för lite duktigheter och skratt, fast skrattat hade vi nog gjort på stan oxå. Aja.

Nu är det iaf heeeeeeeeeeeeeeeelg! Inte helg helg, men dock helg. Jobbar nämligen 16-19 ikväll sen några timmar på dagen imorrn. Ikväll ska jag få besök om några favoriter och sen kanske det blir fest med några andra favoritet. Inte stressa, det är lugnt, ja det är det.

Igår skruvade jag och M ihop våran sängram, simla nice det är med en riktig säng nu!! På kvällen for vi på Invito och jag blev bortskämd med en massa god mat och världens bästa sällskap.

Blablabla. Jag är trött och vill sova en stund, det vore som skönt. Men borde duscha och göra andra vettiga saker och sen fara på stan en stund innan jag börjar jobba.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ska du ut sen ikväll? Det ska nog jag.



Du är så fin och BRA Frida, glöm inte det.

2010-04-17 @ 10:54:45
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0