Grustider

Hunnit vara på Ikea och spenderat en massa pengar som jag sedan kommer att ligga på, iaf en del av dom. Även morrat åt en vägg i nya lägenheten som är SNE och sånna saker.

Idag har jag varit i skolan och skrattat och skrivit, sedan bk, pt osv. eller nåt. Middag intogs med Mubbe och Ubbe på Haga innan vi vinkade av Ubbe på järnvägstorget. Tack för ditt besök i staden vännen!

Gått fram och tillbaka från staden och har nu insett att grustiden har börjat. Redan fått in x antal grusbumlingar i min sko som gjort ont. Jag vill har torr asfalt och sopade cykelvägar!

Upptäckte förresten att min stora väska har 2 dragkedjor!!! Bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0