Morgonbabbel

Det är sol ute och det är ju som trevligt. Jag vaknar för tidigt varje dag, men jag gillar morgonar, då är det lugnt och man har hela dagen framför sig, alldeles formbar och full av möjligheter. Gäller bara att ta för sig och leva.

Jag har gått halvt i ide, fast inte ett mysigt och skönt sådant, mest bara mörkt. Jag försöker knacka mig ut men allt går inte över en natt. Känns tack och lov bättre än för några dagar sen, för jag försöker och försöker.

Idag har vi seminarium sen tänkte jag försöka få mina glasögon lagade innan jag och Magnus ska skruva ihop våran säng, säng SÄNG! I kväll tänkte Magnus bjuda mig på mat på Invito, mina smaklökar längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0