Tentaplugg

Veckan har varit ett töcke (töcken för vissa språkpetare). Igår satt jag och stirrade rakt ut i tomma intet, det vill säga den tiden jag var vaken. Magnus undrade om jag tänkte nå speciellt. Nope. Jag hade inte en enda tanke i skallen, helt tomt. Inte ens kaos i skallen, det var något nytt.

Idag är det lite bättre, håller mig vaken i flera timmar i sträck och har några tankar som cirkulerar.

Imorrn är det tenta i förvaltningsrätt. Jag pluggade 3 timmar i tisdags sen har jag suttit idag och gjort gamla tentor (dvs läst frågorna, tänkt en kort stund och sedan kollat i facit). Hmm. Känns inte riktigt peachie. Men JAG ORKAR FAKTISKT INTE BRY MIG SÅ JÄVLA MYCKET! ORKAR INTE. Orkar inte. OKej!?

Kollat på kort från helgen, 2-dagars. Jag vill vara ung och tålig igen och klara av 2-dagars i helgen igen. Lätt om man inte jobbar 12-18 både lördag och söndag, som när jag var ung och det inte var nå problem.

Får se, nu ska jag väl försöka plugga igen. Men på vad????!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0