Toppen i botten

Varit på IKSU idag med Angelica, först badminton i en timme (knappt, för vi startade lite sent eftersom jag glömt mitt racket och fått vända om) och sedan gym i en timme. Kändes bra när jag kom hem och duschade då jag knappt orkade tvätta håret för armarna värkte. Det är NICE.

Annars är det en bra skit dag. Nemo har vält ut mitt vattenglas en gång sedan skvätt yoghurt över halva golvet en gång. Torka torka torka.

Sitter och förbereder mig inför caset som jag har på måndag med en klasskompis. Måste ringa till "våran" ungdom och "boka" in mötet som redan är inbokat. Drygt men ett måste. Va fan.

Just ja, våran säng kommer på tisdag!!!! Äntligen dubbelsäng i VÅRAN lägenhet. Jippi! Flytt om 1½ dygn. Jag har en trappa av flyttlådor, men det behövs mer. Ska ta itu med det efter plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0