Bye bye höst-kalla Sverige

Avfärd till Umeå flygplats om en timme, sedan Arlanda och till sist KRETA! Äntligen ska jag på charterresa med mina kompisar, mina underbara, roliga kompisar. Vi ska ha det simla härligt, underbart, magiskt och skönt. Brun ska jag dessutom bli, och lite extra sommarfräsch(are).

Jag längtar itu mig själv, på ett bra sätt. Allt ska vara nedpackat (peppar peppar ta i trä). Igår kväll hann jag dessutom med att koka rabarbersylt, baka äppelkaka, diska, laga min klänning, leka med Nemo, mysa med Magnus och ändå däcka i sängen strax efter tio.

Nu känner jag att det börjar bli svammel, så dags att avsluta. Önska mig en bra veckas sol-semester! (tack)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj vad du var duktig igår. Själv hann jag packa och sedan slocknade jag i sängen min :P



Vi ses snart så PEPPPA!! :D

2010-08-20 @ 07:56:33
URL: http://anjelica.blogg.se/
Postat av: Frohm

Jag önskar dig en fantastisk vecka på Kreta! (Och alla andra veckor också så klart!)

2010-08-20 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0