Snart en ny termin

Vardagen smyger sig sakta närmare, endast dryga 2 lediga veckor kvar. På något sätt chans det tryggt, men även skrämmande. Praktik i en termin, som en normal människa. Hur ska jag klara av det, dag ut och dag in?

Har kommit igång med träningen och det känns stundtals underbart. Andra stunder är det tungt och jag går runt med en svart klump inom mig. Det kanske är så livet är tänkt för mig just nu. Jag kämpar på, försöker ställa mig upp så snabbt som möjligt efter jag ramlat ner och förstört dagen.

Jag vill ha tillbaka mitt liv, på en gång, det ska gå snabbt. Verkligheten är dock inte så, det tar tid, igen, tar det tid. Ibland har jag inte krafterna som behövs, men jag gör mitt bästa, mest hela tiden.

Nu väntar en vecka med endast lite jobb, mer träning och mest Kreta-planering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0