20 december

Lägenheten är full av ljus och kylskåpet proppad med julgodis. Jag sitter här vid datorn och försöker inandas lugn, in och ut, pjuuuuhf. Jag har lämnat en bra helg bakom mig och hoppas den dåliga magen stannar vid de ljuva minnena. JAG har haft en bra helg, men inte min mage.

Nu är det en ny vecka, men inte vilken vecka som helst. Julstök på hög nivå hela veckan, helst idag och imorgon då de sista klapparna ska klappas in och den sista kakan ska bakas innan det bär av till Piteå för årets julfirande. Jag ska nämligen inte vara med min familj på jul, utan för första gången ska jag vara med Magnus familj. Det känns konstigt men ändå roligt. Jag har blivit gammal.

Idag ska jag leva och inte vräka mig själv ner i snödrivan.


Kommentarer
Postat av: Lina

wiiie jag tror jag börjar bli frisk nu! har smällt i mig en hel del idag och matlusten är så att säga tillbaka får se om jag behöver gå upp ikväll något! Hoppas inte! :D



Tack för omtanken min vackra sånt värmer!

kram

2010-12-20 @ 22:18:56
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0