Helt jävla normal(t)

Idag har jag bakat lussebullar och ätit knäckt, för det är så jävla normalt i december att man anses alldeles för konstig om man inte gör det. Har dessutom druckit helt jävla normal varm mjölkchoklad för det gör man när man är normal och jag är så sinnessjukt jävla normal. Kokat sylt har jag också gjort, helt oudda sylt till min alldeles vardagligt tråkiga frukostgröt. Lyckats spruta ner golvet i köket med helt jävla vanligt kranvatten, för det ska man göra när det kokas normal sylt. Allt är så normalt och snart ska jag lägga min normala kropp, i min svensson säng på 2009 års julklapp (spikmattan, äkta svenskt och normalt, lagomt normalt) och andas som en normal människa gör, precis som jag gör, för jag är så helt jävla normal.

Kommentarer
Postat av: Frohm

Efter jul tycker jag att vi ska vara helt jävla normala tillsammans!

2010-12-16 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0