Jag vill också ha en brandsläckare

Gårdagskvällen var mycket trevlig, så mysig och rolig och allt, ja den hade nästan allt! Jag tycker om trevligt och roligt folk, hoppas jag också är så. Dock är jag lite avundsjuk på Therése senaste stora inköp.

Nu är det morgon och det snöar. Jag tror vi får en vit jul i år. Nemo är så himla gullig och sitter vid balkongdörren och tittar ut på snöflingorna som daler ner på balkongen. Jag tror det är hennes vinternöje, nu när fåglarna har tagit semester.

Snart lördagstrippen till Ica Maxi för handling och sen pyssel med syrran!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Meh var du på ica maxi idag? Jag såg då dig inte, mycket illa! Men tur för min del så får jag en ny chans imorgon =)

2010-12-18 @ 21:31:44
Postat av: tess

you never know when you need a brandsläckare!!!

2010-12-19 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0