Morgonmys

Sitter i min morgonrock och tittar ut över lägenheten. Jag älskar verkligen julen, allt blir så vackert den här tiden på året (om man hjälper till lite med bollar och glitter). Känner ett uns av lugn inombords, en boll med lugn i mitt bollhav av stress. En är bättre än ingen.

Är klar med alla julklappar, ska bara slå in de två sista. Så skönt! Eftersom jag blev färdig redan igår så blir det nog att åka upp till Piteå redan imorgon. Innan det ska det tvättas, bakas mjukpepparkaka, baka vörtbröd, slå in de sista julklapparna, skriva packlist och packa ner allt jag skrivit på packlistan och byta julklappar med mina föräldrar ikväll.

Andas och mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0