Fremlor

Igår började en ny kurs som faktiskt har väckt mitt intresse. Denna kurs ska jag vara duktig och engagerad, det blir roligare så.

På kvällen fick jag besök av Magnus och vi bakade semlor (läs: jag), som vi sedan åt (läs: vi). Semlorna blev superdupergoda! Det går verkligen att göra goda bakverk som både är gluten och laktosfria! Mumma. Jag kallar dom fremlor, Fridas semlor.

Ikväll bjöd jag mamma på semlor efter middagen vi åt tillsammans här hemma.

Torsdag, på torsdag, då kanske... TORSDAG! Iii. Det händer något!




Just ja, i söndags kväll fick jag ett il av kreativitet och gjorde en scarf till Nemo... Hon blev dock inte så kär i den, så nu pryder den hennes klösträd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0