Spa och sushi-dag

Dagen började med träning på IKSU-spa, körde en massa olika maskiner med sis och mam. Det var roligt och kändes bra i kroppen. Efter det intogs lunch, för att sedan somna i solrummet. Ute i badtunnan kom Martina och chockade mig, aktivitetsgrupp på IKSU-spa i eftermiddag! Simla roligt att träffa henne. Fick även träffa två andra frejaner. Frågade hamstern vad det skulle bli för middag, jag satsade på potatisbullar. Haha.

Kvällen avslutades hos Lotta med två till tjejer, sushi, poop-soup och varma frukter med glass. Lovely. Sen gäspade jag mig isäng. En hel dag!

Just ja, fick såklart behandling på spaet! Helkroppsinpackning, gu se skönt!

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Haha.. jag kanske ska skicka den där bilden till honom =) Han skulle bli stolt! ;P

2010-02-12 @ 08:27:33
Postat av: Martina

Haha, han berättade sen att 'Frida frågade om jag skulle göra potatisbullar. Vadå? Det brukar väl inte jag göra så ofta!?'



eh..jo.

2010-02-13 @ 17:42:59
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0