Big Bengt

Kursintro imorse, utan självmordstanter så det var iaf en bra början. Reflektionstid gillas, för då kan jag hitta på andra saker (host) typ som att sova för att kompensera den bedrövliga natten jag hade mellan sön-mån. Sedan kan jag till exempel leka med Loke och sen promenera i affärer med Tess och lilleman i vagnen. Det kan man oxå göra. En annan sak som går bra är att passa på att köpa kattmat, 200 kr billigare än vanligt och sedan organisera skor och väskor med hjälp av Big Bengt. På reflektionstiden kan man även ta ner julpyntet, rensa garderoben, få inspiration och känna sig duktig på andra sätt än plugg-sätt.

Det kan man göra. Reflektionstid är effektivitetstid ibland. Jag kanske har gjort dom dära sakerna idag. Kanske, kanske inte. Jag gillar iaf Big Bengt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0